Τρίτη 18 Νοεμβρίου 2014

Restart..

Κάποια στιγμή που είχα νεύρα 
έκοψα χιλιάδες κομματάκια όλα μου τα γραπτά 
και τα πέταξα στα σκουπίδια. 
Τόσα κείμενα, ποιήματα, σκέψεις..
Κι ένιωσα σα να ξελάφρωσα..
σα να σταμάτησε να με στοιχειώνει αυτό το γαμημένο παρελθόν..
το χτες..το περασμένο..
Και ελεύθερη ξανά..χωρίς προκαταλήψεις, 
άρχισα να οργανώνω το μυαλό μου ξανά από την αρχή..
Και μια καινούρια, ολόφρεσκα ιστορία αναγεννάτε από τα σπλάχνα μου..
Αυτό που θα'θελα να είχα ζήσει κι όχι αυτό που τελικά έζησα.. 
Αυτό που θα'θελα να νιώσω κι όχι αυτό που θα'θελαν οι άλλοι να νιώθω γι'αυτούς...
Αυτό που θα'θελα να είμαι κι όχι αυτό που θέλουν οι άλλοι να είμαι για να τους αρέσω..
Σήμερα μπορείς να ζήσεις ξανά απ'την αρχή.. 
Μαρία, Άννα..., Γεωργία, Κατερίνα, ..., Ελένη..., Φώτη, Νίκο..., Γιώργο, ..., Κώστα, Βασίλη..., ...


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου